LEVERINGSBETINGELSER

Vilkår og betingelser

 

1. Firma

www.easygrow.no er levert av Easygrow AS org.nr 992949058 . Informasjon og bilder på nettstedet er eid av selskapet eller partner og kan ikke kopieres uten tillatelse

 

2. Priser

Hvert element vist inkluderer mva i Norske kroner. I handlevogn ser du totalprisen inkludert MVA, frakt og betaling

 

3.1 Betaling

Betaling forekommer ved den valgte betalingsmetode i kassedel på nettside. Betalingsmåten levert av Bambora sammen med partnere.

 

3.2 Kortbetaling

Vår kortbetaling aksepterer følgende betalingskort; Visa, MasterCard og Maestro. Ved bruk av kredittkort vil transaksjon belastes direkte.

 

3.3 Vipps

Betaling med VIPPS gjennomføres ved bruk av mobilnummer og verifisering av mobilbank ID

 

3.3.1 Faktura & delbetaling

I samarbeid med Lindorff tilbyr vi en trygg og enkel faktura- og delbetalingsløsning. Tjenesten tilbyr deg en engangskreditt som betaling for dine kjøp. Engangskreditten innebærer at kreditten er bundet til det enkelte kjøp og at du som forbruker ikke har noe ytterligere utestående kredittforhold med Lindorff. Mer informasjon og generelle kredittvilkår for betalingsløsningen finner du på bill.lindorff.no

Ved valg av faktura er forfallstiden 14 dager. Faktura sendes til den e-postadressen du har oppgitt eller til din folkeregistrerte adresse avhengig av ditt valg av distribusjonsmåte på kjøpstidspunktet. Ved valg av faktura kan du velge å betale hele beløpet med en gang eller alternativt logge inn på bill.lindorff.no og søke om en delbetalingsavtale.

For å  kunne benytte tjenesten må  du på  kjøpstidspunktet ha en permanent og offisiell norsk bostedsadresse og være minst 18 år gammel. Betalingsmåten er bare tilgjengelig for privatpersoner, og forutsetter at du har tatt vare på dine økonomiske forpliktelser og har en god betalingshistorikk.

En kredittsjekk gjennomføres i forbindelse med kjøpet. Kredittvurderingen utføres av Lindorff Payment Services AS, og informasjonen vil ikke bli lagret hos nettbutikken hvor kjøpet blir utført. Din personlige informasjon vil kun bli benyttet til å beslutte om kreditt skal gis eller ikke. Ved for sen eller uteblitt betaling tilkommer purregebyr og forsinkelsesrente og eventuelle omkostninger ved inkasso.

For fullstendige vilkår for Lindorffs faktura- og delbetalingstjeneste, se lenkene nedenfor:

Lindorffs generelle kredittvilkår for faktura og delbetaling:
https://webinvoice.lindorff.com/Docs/CreditConditions?key=200436&language=nb&format=html

Standardiserte Europeiske opplysninger om forbrukerkreditt:
https://webinvoice.lindorff.com/Documents/StandardEuropeanConsumerCreditInformation_NO_nb.html

3.3.2 Spørsmål knyttet til din faktura eller delbetaling

Lindorffs kundeservice hjelper deg med alle spørsmål angående din faktura eller delbetaling. Kontakt Lindorffs kundeservice via e-post på bill@lindorff.no eller via telefon 23 17 11 56, mandag – fredag kl. 08.00 – 16.00

Se også  FAQ på  bill.lindorff.no

3.3.3 Tilbakebetaling ved faktura- og delbetalingskjøp

Dersom du har betalt din faktura eller delbetaling, men senere angrer på  ditt kjøp har du et tilgodehavende hos Lindorff. Lindorff tilbakebetaler den summen du har betalt etter at vi har fått opplysninger fra forhandler om godkjent retur. Tilbakebetalingen vil skje til din konto og du må derfor informere oss om ditt bankkontonummer og fakturaopplysninger.

Kontakt Lindorffs kundeservice via e-post bill@lindorff.no eller via telefon 23 17 11 56, mandag – fredag kl. 08.00 – 16.00.

3.3.4 Pris

En fakturaavgift kan tilkomme på faktura med 14 dagers forfall. For delbetaling påløper et månedlig gebyr på NOK 39 og en rente på 21 %. Normalt tilbys delbetaling over 3, 6, 12 eller 24 måneder spesifisert i henhold til kjøpesum.

 

4. Frakt

Frakt kostnader avhenging av vekt og volum i NOK vil bli lagt til alle bestillinger. Dersom vi ikke kan levere hele din bestilling komplett tar vi kontakt med deg før vi sender ut

 

4.1 Leveringsmetoder

Alle våre forsendelser går med Post Nord.

 

4.2 Leveranser

De fleste varer du ser i nettbutikken er på  vårt lager.  Normalt pakkes og sendes disse ut første arbeidsdag etter at vi har mottatt din bestilling.  En forsendelse tar vanligvis 2-4 virkedager.

 

 

4.3  Skadede varer og reklamasjonsrett

Klagefrister

Feil ved leveranse
Hvis du mottar et defekt eller et feil levert produkt, ta kontakt på 
post@easygrow.no eller på telefon 900 43043. Du kan også bruke skjemaet som står på baksiden av din ordre. Du bør ta kontakt så snart som mulig og ikke senere enn 2 måneder etter levering.
Etter at vi har mottatt din klage vil du få svar med instruksjon om hvordan varen skal returneres.

Feil under garantitiden
Vi garanterer at varene du har bestilt er fri for produksjonsfeil i to år, eller i løpet av garantiperioden for produktet (fra levering).  Oppstår det feil ved ditt produkt i løpet av garantiperioden kan du ta kontakt på 
post@easygrow.no eller på telefon 900 43043. Kundeservice vil gi deg informasjon om hvordan du skal gå videre med din reklamasjon.

Reklamasjon
Melding om feil må meddeles innen rimelig tid fra du oppdaget eller burde ha oppdaget feilen. Reklamasjonsretten for et produkt opphører under alle omstendigheter etter tre år.


5. Angrefrist– retur av varer

Med unntak av spesialbestilte varer har du 14 dagers angrefrist på varer kjøpt i vår nettbutikk. Du betaler selv returfrakt om du benytter angreretten. Har du mottatt feil vare eller varer med feil sender vi deg nytt uten kostnader for deg. 

Varer som er spesialbestilt tas ikke i retur. Vennligst ikke send returvarer i oppkrav. Disse blir ikke hentet ut.

Klagefrister

  1. Feil ved leveranse
    Hvis du mottar et defekt eller et feil levert produkt, ta kontakt på 
    post@easygrow.no eller på telefon 900 43043. Du kan også bruke skjemaet som står på baksiden av din ordre. Du bør ta kontakt så snart som mulig og ikke senere enn 2 måneder etter levering.
    Etter at vi har mottatt din klage vil du få svar med instruksjon om hvordan varen skal returneres.
  2. Feil under garantitiden
    Vi garanterer at varene du har bestilt er fri for produksjonsfeil i to år, eller i løpet av garantiperioden for produktet (fra levering).  Oppstår det feil ved ditt produkt i løpet av garantiperioden kan du ta kontakt på 
    post@easygrow.no eller på telefon 900 43043. Kundeservice vil gi deg informasjon om hvordan du skal gå videre med din reklamasjon.
  3. Reklamasjon
    Melding om feil må meddeles innen rimelig tid fra du oppdaget eller burde ha oppdaget feilen. Reklamasjonsretten for et produkt opphører under alle omstendigheter etter tre år.

Ved en eventuell tvist følger vi forbrukerrådets retningslinjer for reklamasjonssaker!

 

6. Plikt

Hvis du benytter din rett til å avbryte kjøp, vil vi tilbakebetale hele beløpet av varene så  snart som mulig, eller innen 30 dager fra den datoen vi har mottatt varene. Du må  betale returkostnadene når varene blir sendt tilbake.

Uavhentede pakker

Se også forbrukerrådet eller fjernsalg lov

 

 

7. Personvern, sikkerhet og personopplysninger

I forbindelse med bestillingen, godtar du at Easygrow kan lagre og bruke informasjonen din. Vi gjør dette for å oppfylle våre forpliktelser overfor deg. Vi dokumenterer også  all kommunikasjon vi har med deg via e-post, for å  kunne tilby tjenesten som du forventer av oss. Easygrow AS vil ikke avsløre din personlige informasjon til tredjepartDU kan lese vår Personvernerklæring her: https://www.easygrow.no/no/content/15-personvernerklaering-og-cookies.

 

8. Kontakt & Support

Kontakt og support vil du finne her : https://www.easygrow.no/no/content/7-kundeservice

9. Cookies

En cookie er en tekstfil som sendes fra et nettsted til datamaskinen der den er lagret enten i minnet (session cookies) eller som en tekstfil (tekstbaserte informasjonskapsler). Cookies brukes til å lagre slike Logg inn eller handlekurven mens du surfer rundt på ulike nettsteder. Hvis nettleseren din er satt til å ikke akseptere cookies, vil du ikke være i stand til å gjøre noen ordre på  nettstedet vårt. Du kan enkelt endre dette i innstillingene til nettleseren din. Vær oppmerksom på at vi ikke bruker cookies for å  lagre personlig informasjon om deg. Du finner mer info under linken ovenfor (Kontakt & Support)

 

10.1 Force majeure

Force majeure, slik som krig, omfattende arbeidskonflikt, blokade, brann, miljøkatastrofe, alvorlig epedemi eller annen hendelse utenfor partens kontroll og som hindrer partene å oppfylle sine forpliktelser og lindre en fest fra det. Slikt unntak gjelder under forutsetning av at operasjonen ikke kan utføres under disse betingelsene. Den andre parten skal straks varsles om omstendighetene, bruk av denne bestemmelsen

 

10.2 Endring av kontrakts

Etter at kunden har gjort et kjøp via Merchant har ikke rett til å endre vilkårene i den aktuelle kjøpet med mindre annet er avtalt

 

10.3 Klager

Ved klage, vennligst kontakt oss på [Link eller epost]

 

10.4 Tvister og lover

Norsk lov skal gjelde for alle kjøp gjort under disse vilkårene. Tvister om kjøp under disse vilkår skal utelukkende behandles av en Norsk domstol


Menu

Sammenlign 0